wtorek, 14 czerwca 2011

Moi pupile ♥

Dziś chcę wam przedstawić moje oczka w głowie. Moje zwierzątka mam sześć kotków i pieska.Kocham ich nad życie ♥. Oto oni i ich krótki opis:
Brenda
Przyplątała się kiedyś, taka chuda, smutna. Zaczęłam ją dokarmiać. przychodziła coraz częściej, stawała się coraz bardziej zadbana. Aż w końcu zamieszkała u mnie na stałe. niedługo potem urodziła kocięta ♥.


Penelope:
Jedyne kociątko Brendy. Jej ojciec (kot sąsiadów) jest grubym persem który często przychodził do Brendy...
Penelope jest zarozumiała ale kochana, jest grubiutka i ma takie mięciutkie futerko. Kocha być zauważana więc często zwraca na siebie uwagę. Jak to mówią jaki pan taki kram XD

Tekla
Teklę dostałam od ciotki na urodziny... Teklusia ma brat Brudnego Harrego i siostrę Mysię. Bardzo lubi przytulać się do mnie i do reszty kotków. Z psem też utrzymuję dobre kontakty ;) Nienawidzi weterynarza...

Puszek (dawniej Punia...)
Kiedyś moja kochana kotka Punia słodka, niewinna, pulchniutka Punia. Teraz kocurek Puszek. Dlaczego? Gdy przyszedł czas na pierwsze odrobaczenie kotka spytałam pani weterynarz czy drogie są tabletki antykoncepcyjne dla zwierząt (mam dużo kotów rodzice nie pozwalają na następne). Weterynarz dziwnie popatrzyła na mnie i zaczęła się śmiać. Zdziwiłam się z czego przecież zna mnie i wie ile mam już zwierząt. Dowiedziałam się że moja kotka... to kocurek Puszek. Wszyscy oglądali kota i mówili że to kotka...

Leon
Kocur stuprocentowy. Mój pierwszy kot nie miałam wyobraźni nazwałam Leon... Jest on bardzo gruby nie lubi dzielić się jedzeniem z innymi. Ma czarne futro i białe "skarpetki". Niestety nie ma zdj bo Leon boi się aparatu...

Mroczek 
Imię nie od nazwiska aktorów z "m jak miłość"! Mroczek jest kocurkiem leniwym najchętniej by tylko spał i leżał. Lubi Teklę najlepsi przyjaciele razem leżą w wolnych chwilach Tekluni. Nie mam zdj Mroczek na zdj wychodzi ja kłębek włóczki... ;/

Fibek
Mój piesek imię wymyślił tata ja nie miałam pomysłu. Fibek lubi mojego tatę chyba najbardziej nie wiem dlaczego. Tata żartuje sobie że zrobi pasztet z psa. Fibuś tego nie rozumi... Ale i tak ze mną także spędza dużo czasu ;) Lubi koty szczęście bo jest ich aż sześć a pies tylko jeden.Zdj nie może kiedyś dodam ;)
Podobają wam się zdj moich pupilków?

2 komentarze:

Ola_JESTEM pisze...

śliczne kociaki najbardziej podoba mi sie Penelope

misskasiulka7

Wiolaa pisze...

Tak ja też twierdzę że Penelope jest najśliczniejsza ;)