poniedziałek, 20 czerwca 2011

Do was...

Widzę że krytykujecie nagłówek wykonany przez dada0005... Nie dostrzegając że dziewczyna zrobiła to z własnej chęci. Po prostu chciała, wy nie patrzycie na to sprawiedliwi proszę  "zdolni" krytycy jeżeli wam się nie podoba zróbcie lepszy. Nagłówek usunę ponieważ autorka mnie poprosiła! A do was wstydźcie się!...

2 komentarze:

Ola_JESTEM pisze...

Ja jak pisałam osoba, która uważa za krytykę słowa: "fuuj, brzydko, ohydnie itp." wcale nie jest krytykiem. Może i nagłówek nie był za ładny, ale jak sama piszesz dziewczyna naprawdę bardzo się stara i jeśli jeszcze troszkę poćwiczy na pewno będzie robić bardzo ładne nagłówki. A kto wie? Może kiedyś i ja zamówię nagłówek na swojego bloga;)

misskasiulka7

Ola_JESTEM pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.